E L I T N Í - M A R K E T I N G

Načítám...

Správa online RECENZÍ

Zvládneme i specifický požadavek, který u této služby nemáme uvedený.

od 3.730 /měsíčně
  • Taktické odepisování na recenze
  • Nepravdivé, nahlásíme a smažeme
  • Tvorba recenzí z naší zkušenosti
  • Návrh pro umístění na portály
  • Minimálně 3 měsíce

Budoucnost prosperujících firem tkví v kladných recenzích a péče o ně samé

Sto lidí, sto názorů a chutí. Udržet si kladnou reputaci značky je pořádný oříšek. A od toho jsme tu my. Ukážeme světu vaše silné stránky. Vyzdvihneme, v čem jste dobří – skvělí – ba dokonce nejlepší! Postaráme se o to, aby se potenciální zákazníci dozvěděli o vašich kvalitách na webových portálech široko daleko.

Statistiky ukazují, že většina všech online nakupujících pomocí recenzí určuje, jaké produkty a služby si zakoupit. V roce 2019 si zákazníci přečetli v průměru osm recenzí, než důvěřovali podniku a produkt si zakoupili. A vzhledem k tomu, že více než 90% všech zákazníků používá online recenze k rozhodování o využití služeb anebo zakoupení produktů u firmy, bude snazší otázkou: Kdo je nečte?

Recenze mají nejen moc ovlivňovat rozhodování spotřebitelů, ale mohou také posílit důvěryhodnost společnosti. Recenze mají moc získat důvěru zákazníků a povzbuzují lidi k interakci se společností. Interakce se zákazníky nakonec vede k vyšším ziskům pro podniky.

Recenze poskytují podnikům a zákazníkům příležitost k navázání vzájemného vztahu. Je prokázáno, že navázání emocionálního spojení se zákazníky poskytuje o 23% vyšší příjmy než u neangažovaného zákazníka. Dopad vazby mezi zákazníkem a obchodem tvoří velké % nových příjmů a zároveň uchová v paměti, nejen stálých, ale i potencionálních zákazníků odkaz na Vaše služby.

Studie ukazují, že zákazník s větší pravděpodobností zanechá recenzi po negativní zkušenosti než po pozitivní. Negativní recenze mohou mít dramatický a někdy i nepříznivý dopad na podnikání. Studie a průzkumy marketingu prokázali, že stačí jedna negativní recenze pro rozhodnutí potencionálního klienta. Až 94% spotřebitelů na základě negativních recenzí od koupi ustoupí a vyhledá jiného dodavatele.

Pokud jsou tedy recenze nutné, ale negativní recenze mohou zákazníky odradit, co je třeba dělat? Studie, průzkumy, ale i praxe říkají, že více než 50% potencionálních zákazníků očekává odpověď na svůj dotaz nejpozději do 7 dnů. Až 40% recenzentů upravuje svou recenzi na základě rychlé odpovědi na jejich stížnost. 

Recenze jsou obrovským prostorem, který může vaší společnost snížit anebo navýšit tržby. Zřejmé znepokojení je falešná recenze nebo spam, které zbytečně a neprávem likvidují dobrou a solidní pověst. Na recenze je ideální odpovídat v nejkratším možném čase a s grácií aby další potencionální zákazníci byli přesvědčeni o tom, že se o své podnikání naplno staráte a nemusejí se tak obávat negativní zkušenosti.

Co o nás říkají?

Když jsme se zeptali našich klientů a partnerů, byli jsme upřímně velice překvapeni jejich reakcemi. O to více nás potěšilo jakým přínosem jsme jim byli anebo stále jsme.

Napište nám!

Máte dotaz nebo si jen potřebujete něco ujasnit?

Na našich stránkách používáme cookies, které nám pomáhají zefektivnit Vaši práci s našimi webovými stránkami. Více informací. Souhlasím

Cíle na které sami nestačíte?

Postaráme se o naplnění Vašich obchodů a ubytovacích zařízení novými zákazníky.

Kontaktujte nás