E L I T N Í - M A R K E T I N G

Načítám...

Reklamní kampaně na míru

Zvládneme i specifický požadavek, který u této služby nemáme uvedený.

od 630 /hodina
  • Návrh dle účelu
  • Vytvoření
  • Dohled
  • Report
  • Minimálně 3 měsíce

Vymyslíme, zacílíme, spustíme a dodáme report

Stovky/tisíce (záleží na vás) nově příchozích návštěvníků na vašem webu a čerstvých poptávek po produktech či ubytování. Ano, i tohoto můžete dosáhnout díky správně nastavené PPC reklamě.

Mezi příklady placené reklamy patří online partnerství, zviditelnění webových stránek a PPC kampaně (vyhledávání a sociální sítě). Většina lidí chápe placenou reklamu jako platbu za proklik (PPC). PPC zahrnuje reklamu Google AdWords, Facebook, Twitter a další sociální a digitální platformy. S placenou reklamou jsou obvykle spojeny náklady.

Google je největším prodejcem digitálních reklam na světě, což představuje 31,1% celosvětových výdajů na reklamu, tedy 103,73 miliard dolarů. Pokud jde o placené reklamy na sociálních médiích, Facebook ovládá celosvětový trh, protože představuje více než 65% celkových výdajů na reklamu. LinkedIn využívá 94% B2B marketingových pracovníků (Content Marketing Institute, 2018).Twitter využívá 84% B2B marketingových pracovníků. Facebook má 6 milionů aktivních inzerentů. Reklamy na Twitteru jsou o 11% účinnější než televizní reklamy během živých akcí. Při tak vysokém využití placené reklamy obchodníky z celého světa byste měli skutečně zvážit online placený reklamní prostor.

U placené reklamy máte zaručený dosah a můžete pomocí svého obsahu vyzdvihnout svou značku pomocí konkrétního cílení a získat kvalifikovanější potenciální zákazníky. Pokud váš web není na prvním místě ve výsledcích vyhledávání Google pro vyhledávací dotaz, pak vám placená reklama umožňuje umístit reklamy na klíčová slova a přivést na váš web opravdové zájemce, aniž by to vyžadovalo optimalizaci pro vyhledávače.

Pokud provozujete placené reklamní kampaně, jste schopni oslovit velmi široké a velké publikum. Náklady spojené s placenou reklamou závisí na cíli nebo typu reklamy, kterou zobrazujete. Například pokud je vaším cílem návštěvnost na webu, vznikne vám cena za proklik (CPC), nebo pokud je vaším cílem povědomí o značce, vznikne vám CPM (cena za 1 000 zobrazení).

Existuje spousta platforem, které mohou prezentovat vaši značku, a váš jedinečný obsah. Můžete použít reklamní bannery anebo textové reklamy v reklamní síti Google anebo oslovit každodenní návštěvníky na sociálních platformách. Jednoznačně tedy bude varianta více platforem lepší pro zvýšení Vašeho dotazu.

Placené cílení může být velmi konkrétní a umožňuje vám oslovit ideální potencionální zákazníky, kteří se zajímají o vaši značku a odpovídají Vašemu zaměření reklamy a podnikání. Podívejte se na své analýzy napříč všemi vašimi digitálními platformami a analyzujte své publikum, abyste identifikovali běžné faktory, jako jsou klíčová slova, lokality, demografické údaje, názvy pracovních míst, zájmy a společná témata. Všechny tyto informace můžete použít k upřesnění cílení na placené kampaně a vytváření kvalitnějších kampaní, které tak povedou ke zvýšení počtu konverzí.

Co o nás říkají?

Když jsme se zeptali našich klientů a partnerů, byli jsme upřímně velice překvapeni jejich reakcemi. O to více nás potěšilo jakým přínosem jsme jim byli anebo stále jsme.

Napište nám!

Máte dotaz nebo si jen potřebujete něco ujasnit?

Na našich stránkách používáme cookies, které nám pomáhají zefektivnit Vaši práci s našimi webovými stránkami. Více informací. Souhlasím

Cíle na které sami nestačíte?

Postaráme se o naplnění Vašich obchodů a ubytovacích zařízení novými zákazníky.

Kontaktujte nás